به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم وشهادت استاد شهید مطهری زنگ سپاس معلم روز گذشته در تمامی مدارس شهرستان بهاباد وبه صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شهید زینلی این شهرستان با حضور فرماندار ومدیر آموزش و پرورش ومسئولان محلی به صدادرآمد ودانش آموزان هفته معلم را گرامی داشتند

درآستانه هفته بزرگداشت مقام معلم

زنگ سپاس معلم در مدارس بهاباد نواخته شد

همزمان با  آغازهفته بزرگداشت مقام معلم وشهادت استاد شهید مطهری زنگ سپاس معلم در تمامی مدارس شهرستان بهاباد وبه صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شهید زینلی این شهرستان با حضور فرماندار ومدیر آموزش و پرورش ومسئولان محلی به صدادرآمد ودانش آموزان هفته معلم را گرامی داشتند.

رئیس آموزش وپرورش شهرستان بهاباددراین مراسم ضمن تبریک فرارسیدن آغاز هفته معلم وشهادت استاد شهید مطهری افزود : معلم با تعلیم و نشرِ علم، انسان‌ها را به سوى کمال و پیشرفت سوق مى‏دهد و عشق و ایمان را بر لوح جان و ضمیر پاک انسان‌ها ثبت مى‌‏کند و نداى فطرت را در فضاى عالم طنین‌‏انداز مى‏‌گرداند.

علیرضا قطب الدینی بیان داشت : آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم از روز سه‌شنبه در همه مدارس شهرستان بهاباد  با نواخته شدن زنگ سپاس به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شهید زینلی بهاباد با حضور مسوولان آغاز شد.

وی با اشاره به جایگاه و رسالت معلم بر لزوم تبیین و تفسیر بیانات رهبری درباره معلمان تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش زیرساخت کشور را می‌سازد و برای دستیابی به توسعه متوازن باید به آموزش و پرورش توجه کنیم.

قطب الدینی با بیان اینکه معلمان معبر رنگ الهی و نور علم و دانش در جامعه هستند، افزود: جایگاه بلند فرهنگیان که سرشار از معرفت و دانایی هستند بر هیچ کس پوشیده نیست و همه اقشار جامعه در هر پست و مقامی به بزرگی جایگاه معلمان اذعان دارند.

فرمانداربهاباد هم دراین مراسم ضمن تبریک روزمعلم وگرامی داشت شهادت استاد شهید مطهری فیلسوف متعهد ومتفکر یاتاکید براینکه معلمی یک کار سخت و پر اهمیت است افزود :  معلمان اصلی ترین ارکان تعلیم و تربیت هستند.

علیرضا تیموری تصریح کرد: بزرگداشت مقام معلم، تکریم از تمامی راهبران و بزرگ مردان و زنان نستوه است که تار و پود وجودشان از خدمت آگاهانه و روشنایی بخش سرشار است.

وی اضافه نمود :  امروزه بیشتر از قبل رسالت معلمان و سیاست گذاران امور فرهنگی و آموزش بیش از پیش در هویت بخشی، همبستگی ملی و ترویج مشارکت عمومی برای ساختن ایرانی قوی و مقتدر احساس می شود.

درپایان با حضورفرماندار و مسئولان شهرستان بهاباد زنگ سپاس معلم در دبیرستان شهید زینلی وتمامی مدارس بهاباد نواخته شد .

انتهای پیام /

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا